Олійна фарба Louvre, 60ml тюбик, 35 колірних відтінків
Головна › Олійна фарба Louvre, 60ml тюбик, 35 колірних відтінків

Олійні фарби Louvre — це спектр квітів, найбільше часто використовуються художниками аматорами й професіоналами. Вони ідеальні для починаючих живописців: прості й недорогі. Для більш досвідчених художників, працюючих у великих форматах або які пишуть пастозно, спеціально розроблений асортименти з 36 фарб. Художнікі можуть вільно вибирати будь-яку палітру квітів.

Збалансована палітра У колірну палітру Louvre внесені дані про прозорість і покриваності фарб: 2 кольору прозорі, 14 квітів напівпрозорі, 19 квітів корпусні (непрозорі) Необхідно відзначити, що набір містить у собі максимальне кількість "кріють" (корпусних) фарб, тому що легше зробити фарбу більш прозорої додаванням розчинника, ніж навпаки. Також відбираються винятково світлостійкі пігменти. 24 фарби абсолютно світлостійкі, навіть при використанні з білилом 11 фарб дуже світлостійкі.

Особливості застосування На кожному тюбику зазначена композиція пігментів, кріюча здатність і світлостійкість. Фарби Louvre можна змішувати між собою. Це не завжди можливо в тих випадках, коли хімічні компоненти не сумісні на 100%. Наприклад, "кадмій" не варто змішувати з "хромами" щоб уникнути почорніння

Ґрунтовки Олійні фарби Louvre можуть бути використані на всіх типах полотен для масляного живопису. Фарби Louvre переважно використовувати на тонких ґрунтах, щоб скоротити час висихання.

Розчинники Усі розчинники й лаки Lefranc&Bourgeois можуть бути змішані з олійними фарбами Louvre. Вони розширюють спектр квітів, змінюють консистенцію, блиск і глибину кольору. Розчинники "Фламандський" ( без свинцю) і інші сикативи забезпечують однорідне висихання навіть товстого шару фарби без утвору тріщин. Ці розчинники найкраще використовувати в співвідношенні 1 частина до 2 частин фарби.

Пошаровий живопис Олійні фарби рідко наносяться одним шаром. Глибина і яскравість певних добутків створюється шляхом нанесення декількох шарів фарби. При нанесенні декількох шарів завжди необхідно випливати одному основному правилу: "товсто по тонкому". Розчинник слід додавати у верхні шари в зростаючої пропорції, щоб зробити їхню консистенцію більш рідкої. У такий спосіб можна запобігти розтріскуванню барвистого шару.

Час висихання Живопис, нанесена на тонку ґрунтовку, сохне не більш 15 доби. При товстій ґрунтовці можна дозволити сохнути фарбам 20-30 доби. Однак, як і у випадку з будь-якими олійними фарбами, повне висушування досягається тільки через кілька місяців.

Лакування Роботи, виконані маслом, слід лакувати. Це здійснюється тільки після повного висушування, тобто після закінчення від 6 місяців до 1 року після закінчення роботи. Використовуйте тільки масляні лаки (розведені розчинниками), призначені для використання в живописі (не викликають пожовтіння й залишаються еластичними). Можна використовувати, наприклад, глянсовий лак. Якщо ви прагнете відновити роботу над картиною, яку ви відклали на якийсь час, ви можете скористатися освіжаючим лаком. Якщо картина сушилася близько місяця, можна також скористатися освіжаючим лаком перед остаточної лакуванням.

 

Покупці цього товару також вибирають